aRe~pYh

aRe~pYh

Tuesday, 11 June 2013

LaST LoVe

nama dia hafizuddin
dya sama umoq ngan aku
anak kedua pon sama ngan aku
ada 4 bradik
dya suka jd ckgu sama mcm aku
banyak kan persamaan aku ngn dya
sebb tu aku suka dya

dya suka kaler hijau
dya suka makan nasik ayam hat mak dya masak jaaa
(nnty aku nak blaja wat nasik ayam kat mak dya)
dya suka jus tembikai
dya suka sport (futsal)

tiap2 malam dya kol aku
tunggu sampai aku tdoq
aku sayang dya sangat2 
aku harap jodoh ny kekal 
hingga hujung nyawa



Wednesday, 5 June 2013

nino nino nino ~~~!!

ha ! aku nak cerita pasai kawan aku dari MATRIKULASI KEDAH . diorang ny happy2 . rindu gila kot


ni kawan aku dari A3T4A
 , depa ny hapy selalu ,
 x dak gaduh2 , 
fiza,pnat,myra,umi,farhana ,
miss u guyz ><!!



yang ni plak marfarzili , comey kan ?
aku suka mata dya hahaha
 , dya minat gila ct nur haliza ,
 dalam fone dya 100 % ct ja ,,
hahaha i love him so much ,,


Nur Ana Nasuha nama diberi
my lovely rumate
paling hingaq , suka gosip
kalau ada gosip baru mesty dia dapat tau dulu
hahahaha , pemaaf that's why aku sayang dya
ada g sorang rumate aku tapi gmbaq dya x dak lak 
hmmmmmmm ><~!!


A3T3A , haha kami selalu gaduh sebb kawad , 
x puaih hati memanjang
tapi lastly kitaorg together jugak
then win
no 3 hahaha
syukurla kan :)


dinner time hahaha ,, 
laki yg atas tu waiter , depa kata kembaq aku
sama ka?
yang comey sebelah aku ni 
dini ,, dya la kwan yg setia
dengaq apa saja yang aku ngadu
payah dapt kawan mcm dya

Saturday, 24 September 2011

ni la geng virust..
napa virust??
sebab kita org virust 9A+ hahaha
pulun?? tak lah ni la impian kita org..
nak jadik boodark universiti hahaha kenalah pulun cket

my love family

ni family aq...
dioranglah nyawa aq...
dioranglah semangat aq untuk terus berjuang
tanpa diorang siapalah aku