aRe~pYh

aRe~pYh

Wednesday, 5 June 2013

nino nino nino ~~~!!

ha ! aku nak cerita pasai kawan aku dari MATRIKULASI KEDAH . diorang ny happy2 . rindu gila kot


ni kawan aku dari A3T4A
 , depa ny hapy selalu ,
 x dak gaduh2 , 
fiza,pnat,myra,umi,farhana ,
miss u guyz ><!!



yang ni plak marfarzili , comey kan ?
aku suka mata dya hahaha
 , dya minat gila ct nur haliza ,
 dalam fone dya 100 % ct ja ,,
hahaha i love him so much ,,


Nur Ana Nasuha nama diberi
my lovely rumate
paling hingaq , suka gosip
kalau ada gosip baru mesty dia dapat tau dulu
hahahaha , pemaaf that's why aku sayang dya
ada g sorang rumate aku tapi gmbaq dya x dak lak 
hmmmmmmm ><~!!


A3T3A , haha kami selalu gaduh sebb kawad , 
x puaih hati memanjang
tapi lastly kitaorg together jugak
then win
no 3 hahaha
syukurla kan :)


dinner time hahaha ,, 
laki yg atas tu waiter , depa kata kembaq aku
sama ka?
yang comey sebelah aku ni 
dini ,, dya la kwan yg setia
dengaq apa saja yang aku ngadu
payah dapt kawan mcm dya

No comments:

Post a Comment